25 września 2012

Debiut wystawowy

Zadebiutowaliśmy 23 września na klubowej wystawie psów pasterskich niepolskich w Wiśniowej Górze w klasie baby. Mieliśmy małe problemy z dojazdem, a Texas jeszcze zwymiotował. Myślałam, że na ringu zrobię z siebie pośmiewisko, ale Texas zachowywał się świetnie i ja raczej też nic nie popsułam. Praktycznie się nie przygotowywaliśmy, więc jestem z niego dumna. Co prawda dostaliśmy lokatę IV na 4 psy i ocenę obiecującą, ale też nie spodziewałam się wygranej, w końcu nie pod wystawy kupiłam bołderka. Opis, opis... oczy za szeroko osadzone, sztywne ramię, luźne stawy, ale chociaż dobra linia szyi xd Nie ogarniam o co chodzi z ramieniem i stawami. Ogólnie mi się spodobało i jeszcze na kilku wystawach pozgarniamy pierwsze od końca miejsca ;)
Dość szybko wróciliśmy do domu, było zimno, szczeniak szybko się zmęczył, a za ciężki się zrobił do taszczenia na rękach.

Zdjęcia okropne, robione przez moją mamę starym kompaktem xd





i pucharek :D

14 komentarzy:

  1. Gratulacje! ;) Spisaliście się na puchar!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy!!Piękny puchar.Spisaliście się!!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratuluję. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    eingharp-blog.blogspot.com

    Eingharp

    OdpowiedzUsuń
  4. Spisaliście się ; ]
    Gratulacje ! : D
    Pozdrawiamy..
    L&M

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sama stwierdziłaś, że nie kupiłaś go pod wystawy :) Jeszcze zabłyśniecie we frisbee!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli nie zabłyśniecie w handlingu, zabłyśniecie w sportach. Opisy sędziów są bezcenne - mój dostał notkę "(...) ucho mogłoby być lepiej osadzone (...)". Powodzenia i zazdroszczę pucharku :) my dostajemy tylko medale :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! ;)
    Na prawdę nie wiem co napisać .. ;)
    Po prostu ogromne gratulacje!
    Oby tak dalej ;)
    Puchar świetny!

    Pozdrawiamy :*
    Zapraszamy do nas w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ! :)
    Texas jest świetny ! :)
    Życzymy dalszych sukcesów .
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! znalazłam najładniejszego pół-brata!:)
    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ucięło mi komentarz:/
      Gratulacje:) choć to IV lokata przynajmniej umiał się chłopak zachować!:) My do tej pory nie dotarliśmy na żadną wystawę- obawiam się niewypału w zachowaniu Hippolita:) Nie mówiąc już o tym, że tak samo zapewne przypadłoby nam zaszczytne ostatnie miejsce;)

      Usuń
    2. Co za różnica które miejsce i tak jest fajnie xd

      Dziękujemy wszystkim za gratulacje ;D

      Usuń
  10. E tam, nie ma się czym przejmować, wystawy to nic fajnego :P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dowiedziałaś się o Projekcie"żółty pies"? Jeśli jeszcze nie, to szczególnie zapraszam do mnie: http://7loving-dog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Śliczny piesek=) Zapraszam do mnie http://everydaybeny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń