14 lutego 2015

Zimowy filmiczek


Nasze ferie niestety zbliżają się do końca, minęły szybko jak zawsze, ale dość produktywnie. Obi, pierwsze treningi ipo, weekend poza Łodzią dla Texaska zupełnie luźny i już koniec, znowu szkoła ;)
Mam nadzieję, że niedługo będę mogła dodać do pozycji w marszu warowanie i połączyć wysłanie do pachołka z aportem kierunkowym. Żeby nie było zbyt kolorowo znowu nasiliło się wycie przy rozpoczynaniu ćwiczeń, muszę pomyśleć co z tym zrobić, bo tak głośno to chyba jeszcze nie było ;)

10 komentarzy:

  1. Świetny ten filmik! :D
    My też od poniedziałku do szkoły... Jesteście z woj. Łódzkiego? :D
    Zapraszamy na nowy post! :)

    Pozdrawiamy,
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik widziałam już wcześniej :) Świetna współpraca i te zatrzymywanie <3!

    Blog o Okruszku
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Podoba mi się zapał w aporcie kierunkowym, fajne stój w marszu, ale to co mnie kompletnie rozbroiło to tylne nogi Texa przy chodzeniu przy nodze :D . Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, nigdy nie zwróciłam uwagi na jego tylne nogi ;)

      Usuń
  4. Filmik już wcześniej widziałam. Super Wam idzie, świetna współpraca, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super filmik! :D
    Dzięki za nominację do LBA, postaram się odpowiedzieć na pytania, ale niestety chyba się z tym nie wybiorobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny filmik :D Fajnie, że łódzkie jesteście, my świętokrzyskie ;) u nas dopiero połowa ferii :)

    OdpowiedzUsuń