23 sierpnia 2012

Szczeniak

Mój potwór ma już 11 tygodni. Już trzy tygodnie się z nim męczę. Nie poznaje siebie, wstaje raną i chodzę spać sporo przed północą, a przecież są wakacje. Młody mnie porządnie wykańcza, nawet jak temperatura przekracza 30 stopni i najchętniej nie wychodziłabym z domu. Jestem cała pogryziona, a mała pirania robi się coraz silniejsza i nie przestaje gryźć.
Planowałam robić z Texasem trochę więcej niż robię, ale lepiej mniej niż za dużo. Ogólnie to mały fajnie pracuje, pięknie się skupia i widać, że myśli. Uwielbia piłki, ale szarpaki też nie są złe ;) Szarpać może się wszystkim, nie mogłam się powstrzymać i pokazałam mu dysk, oczywiście tylko się przeciągaliśmy. Pracujemy nad aportem, który zepsuł nam Brooklyn. Są postępy, ale jeszcze czasem mały robi aport "na Brooka" tzn. walnie się metr ode mnie i przeżuwa zabawkę, bo przecież pańcia może podejść i wziąć, pomińmy fakt, że zdarza mu się do mnie podejść, a jak wyciągnę rękę uciec. W każdym razie zabawki nie gubi i już nie fiksuje na widok uciekających butów :P
Miasto olewa, ale zaczyna interesować się rowerami... Uwielbia obcych ludzi, gryyy będę go radzić OE, wiem, wiem widziały gały co brały ;p Trochę boi się psów, przez Brooka oczywiście.
Ale żeby ten Brook nie był taki straszny to chociaż nauczył małego chodzić na smyczy (chociaż i tak poruszamy się w tempie zdechłego żółwia), węszyć (kopać dziury w ogródku też :/), przyczynił się do wyciszania w domu i fajności szarpaka.
Planuję nasz debiut wystawowy na klubówce pasterskich niepolskich, 23.09 koło Łodzi. Mam nadzieję, że jakoś to ogarnę, tyle razy byłam na wystawach, a i tak nie wiem co i jak o.0






A ja tak lubię klatkę Brooklyna ;)

O Brooku też przydałoby się coś niebawem napisać ;) O zgrozo, już za tydzień seminarium...


20 komentarzy:

  1. Dobrze że Texas jest chętny do pracy. Widzę zmiany na blogu i banerze ; ) Jest świetnie.
    Zobaczysz, Texas ma etap urwisa, kilka miesięcy i zacznie pracować tak jak Brooklyn.
    Powodzenia na wystawie!
    Pozdrawiamy Weronika & Lucky !

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jeden post to ładniejszy :D
    Każdy szczeniaczek trochę rozrabia. Ale to dodaje tylko maluszkom uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raaany! Ale zdjęęęcia :D
    Świetne, jakim aparatem robisz?
    A texas jakie ma oczy <3
    Sama słodycz... Przynajmniej się przy nim nie nudzisz.
    Pozdrawiamy i czekamy na kolejne posty.
    Agata z gangiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie magnetyzujące spojrzenie i piękne zdjęcia.
    Dobrze że Teksas skory do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten Tex, ja również będę z Rafikiem na klubowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha mały jest świetny :)
    Współczuję gryzienia bo zęby ma pewnie jak igiełki :)
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny maluch :) oczy ma nieziemskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po mimo większego obowiązku z takim psiakiem i tak bym takiego chciała :) Texas ma piękne oczystka ♥ zakochać się to za mało ... Mogę tylko pozazdrościć tkiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczynasz poznawać "magiczne" problemy w wychowaniu szczeniaka ;D Ale spokojnie, będzie coraz lepiej ;)
    Mam małe pytanko, czy mogę ukraść fotkę Brooka z szarpakiem na swoją stronę? :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny braciszek < 33
    uuu, na jakie seminarium jedziecie ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie mieć w domu szczeniaczka , no bo przecież one są takie urocze ♥ ale z drugiej strony to ogromna i jeszcze raz ogromna praca.Mam nadzieję że aport się uda , bo jak teraz nie załapie to później będzie już ciężko.A aport to podstawa , szczególnie jeżeli będziecie chcieli brać się za frisbee.Mały jest taki uroczy , pozdrawiamy i trzymamy za was mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!
    A jakie Texas ma słodkie oczka! ;)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest <3
    Chciałaś szczeniaka to teraz musisz przeżyć pogryzione ręce ;p
    Kurcze,szkoda że mieszkam tak daleko od Łodzi,chętnie bym zobaczyła małego na żywo.No trudno.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ci zazdroszczę(ile ja razy już to pisałam? :D ) Texas jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny szczeniaczek, a ten filmik poniżej jest niesamowity! Grają zgraną parę! :)
    Zapraszam do nas: http://7loving-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń