11 lipca 2012

Już niedługo...

...się okaże który piesek zostanie Texasem.
Tak mi się czekanie dłużyło, a tu pieski jutro kończą 5 tygodni. W związku z tym niedługo jadę je odwiedzić.
Mój faworyt na pierwszym planie ;)



Może jeszcze podam linka do świetnych zdjęć szczeniaków KLIK

Ktoś jeszcze pamięta, że Brooklyn miał mieć operowaną rzepkę? No, cóż nie doszło to do skutku przez moją mamę... Już sama nie wiem co miała na celu nie zgadzając się na zabieg.

Przed wczoraj chciałam z Brookiem zrobić set point... tyle, że Brook wymyślił nowy sposób wykonywania tego ćwiczenia. Wielkie hop przez pierwszą hopke, a na drugą trzeba z lotu wpaść i ją rozwalić... Nie wydaje mi się, żebym zbyt blisko ustawiła przeszkody.

Przydałoby się chyba niedługo jakąś bardziej konstruktywną notkę napisać xp

11 komentarzy:

  1. To widzę, że jednak merle, hę? Merle są według mnie najlepsze, najśliczniejsze ;]
    Ale mimo wszystko charakter jednak najważniejszy, nie ma co.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te maluszki!
    Zazdroszczę... Ja na mojego szczeniaka muszę jeszcze poczekać.
    Gratuluję Brookowi dobrego pomysłu.;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczeniaczki są super !
    Pewnie nie możesz się doczekać wizyty u psiaków .
    Brook jest świetny :) Może Twoja mama się martwiła , że operacja się nie uda .

    OdpowiedzUsuń
  4. Zleci szybciej niż myślisz:) Jeszcze troszkę i bedziesz pisać jaki jest cudowny itp:) co najważniejsze bedzie już tylko Twój;]
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiego szkraba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne psiaczki! Tylko całować, sama słodycz!
    Z rzepką u Daisy też mieliśmy problemy, ale w pierwszym roku jej życia. Ale też bardzo rzadko zdarzało się, że przeskoczyła. A teraz już wszystko jest ok, więc na operację się nie zdecydowaliśmy.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane szczeniaczki . ♥
    No to masz psa akrobatę haha.
    Brooklyn to ma pomysły ;))
    Ciekawe czy Teksas też będzie taki pomysłowy.
    A właśnie. Masz już jakieś plany co do nauki Teksasa?
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A swoją drogą, matka szczeniąt jest równie piękna jak one. Te oczęta! ♥ Takie wierne.

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o sporty to planuję obedience i dogfrisbee.

      Usuń
    3. Fajnie, fajnie, a agility?

      Usuń